Terms and Conditions
1. Εισαγωγή
Οι ανώνυμες εταιρείες με τις επωνυμίες «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.», με τον διακριτικό τίτλο «OTE ΑΕ», (ΑΦΜ 094019245, Δ.Ο.Υ. ΦΑΕ Αθηνών Αριθ. Γ.Ε.Μ.Η 1037501000) και «COSMOTE ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.», με τον διακριτικό τίτλο . «COSMOTE», (ΑΦΜ 094493766, Δ.Ο.Υ. ΦΑΕ Αθηνών Αριθ. Γ.Ε.Μ.Η 2410501000), που εδρεύουν στο Μαρούσι, Λ. Κηφισίας 99, και εφεξής θα αναφέρονται ως «ΟΤΕ» ή «COSMOTE» αντίστοιχα ή από κοινού «Εταιρείες», δημιούργησαν και διαχειρίζονται τη δικτυακή πύλη και εφαρμογή «MΥCOSMOTE», και εφεξής θα αναφέρεται ως «Μy COSMOTE” για τους συνδρομητές των Εταιρειών ή χρήστες ,που εγγράφονται για χρήση των υπηρεσιών που απευθύνονται σε αυτούς εφεξής θα αναφέρονται ως «Εγγεγραμμένοι Χρήστες».
ενώ οι συνδρομητές των Εταιρειών, που εγγράφονται και ταυτοποιούνται καταχωρούνται ως «Ταυτοποιημένοι Χρήστες».
Το Μy COSMOTE παρέχει σύμφωνα με τους όρους της παρούσας ;
Α. στους Εγγεγραμμένους Χρήστες τη δυνατότητα: α) αγορών από το ηλεκτρονικό κατάστημα των Εταιρειών (εφεξής e-shop COSMOTE») β) να λαμβάνουν ενημερώσεις για τις προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών COSMOTE, γ) να βλέπουν τις παραγγελίες τους.
και
Β. στους Ταυτοποιημένους Χρήστες, παρέχοντας τη δυνατότητα: α) να αποκτήσουν πρόσβαση στην υπηρεσία ηλεκτρονικoύ λογαριασμού (εφεξής «e-λογαριασμός»), , β) να αποκτήσουν πρόσβαση στην αναλυτική κατάσταση κλήσεων και σε λοιπές αναλυτικές πληροφορίες των συνδέσεών τους χωρίς χρέωση, γ) να διαχειριστούν υφιστάμενες συνδέσεις κινητής και σταθερής COSMOTE και τις λοιπές υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες στο My COSMOTE από τις Εταιρείες, δ) να χρησιμοποιούν την υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών και ε) να έχουν πρόσβαση σε κάθε άλλη υπηρεσία ή λειτουργία όπως κάθε φορά παρέχεται από το MΥ COSMOTE στ) να προβαίνουν σε αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα των Εταιρειών (εφεξής e-shop COSMOTE»).
Οι Ταυτοποιημένοι Χρήστες έχουν επίσης τη δυνατότητα να προσθέσουν συνδέσεις τρίτων. Στη περίπτωση αυτή υποχρεούνται να ενημερώσουν τους χρήστες των συνδέσεων αυτών για τη δυνατότητα λήψης από το ταυτοποιημενο χρήστη αναλυτικού λογαριασμού με πλήρη αναγραφή των ψηφίων των καλουμένων αριθμών.
Επιμέρους υπηρεσίες των Εταιρειών που παρέχονται μέσω του Μy COSMOTE διέπονται και ρυθμίζονται από τους αντίστοιχους ειδικότερους όρους χρήσης τους. Σε περίπτωση διαφοράς ανάμεσα στους ειδικούς όρους των επιμέρους υπηρεσιών και τους παρόντες όρους, υπερισχύουν οι ειδικότεροι.
Η χρήση του My COSMOTE διέπεται από τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας www.cosmote.gr και του e-shop COSMOTE, τους οποίους οι Χρήστες καλούνται να διαβάσουν προσεκτικά και να συμμορφώνονται με αυτούς, καθώς η εγγραφή , με τη δημιουργία COSMOTE id (όπως περιγράφεται παρακάτω), και η χρήση του MY COSMOTE συνεπάγονται την ανεπιφύλακτη αποδοχή τους.
Οι Εταιρείες δικαιούνται να τροποποιούν οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση τους παρόντες όρους, , αναλαμβάνοντας, την υποχρέωση να ενημερώνουν τους πελάτες για κάθε τροποποίηση ή προσθήκη σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Το My COSMOTE παρέχεται μέσω διαδικτύου και μέσω της εφαρμογής My COSMOTΕ App για κατόχους συσκευών κινητής τηλεφωνίας με λειτουργικό Android (έκδοση 2.1 ή νεότερη), συσκευών iPhone με λειτουργικό σύστημα (έκδοση iOS 4 ή νεότερη), συσκευών iPad και Android tablets με ενεργοποιημένη την υπηρεσία δεδομένων.
Η χρήση του Μy COSMOTE επιτρέπεται μόνο σε ενήλικους. Σε περίπτωση που ανήλικοι κάνουν χρήση της ιστοσελίδας και των υπηρεσιών και ηλεκτρονικών εφαρμογών του Μy COSMOTE, οι Εταιρείες δεν φέρουν καμία ευθύνη.
Σε περίπτωση που κάποιοι όροι κριθούν άκυροι από τα Ελληνικά Δικαστήρια ή από άλλη αρμόδια Αρχή, η ακυρότητα αυτών δεν επιφέρει την ακυρότητα του συνόλου των όρων, οι οποίοι κατά τα λοιπά παραμένουν σε ισχύ.
2. Εγγραφή με δημιουργία COSMOTE id (για εγγεγραμμένους χρήστες)
O Εγγεγραμμένος Χρήστης που θέλει πρόσβαση στην υπηρεσία COSMOTE id πρέπει να δημιουργήσει κατάλληλους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης (username καιpassword), που θα καλούνται εφεξής από κοινού «COSMOTE id», με τους οποίους έχει περαιτέρω τη δυνατότητα πρόσβασης στιςιστοσελίδες www.cosmote.gr, www.cosmote.gr/dealsforyou, www.cosmote.cloud.gr, www.germanos.gr, www.11888.gr του Ομίλου ΟΤΕ, με τους ίδιους κωδικούς μέσω της ευκολίας «single sign on». . Σε κάθε περίπτωση, ο Εγγεγραμμένος Χρήστης έχει τη δυνατότητα, εφόσον επιθυμεί, να δημιουργήσει διαφορετικούς κωδικούς πρόσβασης ήτοι πολλαπλά COSMOTE id, έκαστο για την εγγραφή του σε κάθε ιστοσελίδα αντίστοιχα.
Για τους ήδη Εγγεγραμμένους στις ως άνω ιστοσελίδες Χρήστες ή/και στο My COSMOTE App δεν απαιτείται εκ νέου η συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής στο Μy COSΜOTE παρέχεται και θα ενεργοποιείται αυτόματα η ευκολία single sign on).
Ειδικότερα, για τη δημιουργία COSMOTE id ο Εγγεγραμμένος Χρήστης καταχωρεί τα στοιχεία του στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής και στη συνέχεια είτε λαμβάνει ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης με τον σύνδεσμο (link) ενεργοποίησης, αν έχει καταχωρήσει την ηλεκτρονική του διεύθυνση ή SMS με μοναδικό κωδικό ταυτοποίησης («Οne Time Password/ OTP») αν έχει καταχωρήσει τον αριθμό κινητής σύνδεσής του και, ακολουθώντας την αυτοματοποιημένη διαδικασία, ολοκληρώνει την εγγραφή του.
Για τους συνδρομητές των Εταιρειών που επιθυμούν να καταστούν Ταυτοποιημένοι Χρήστες, ισχύει η διαδικασία που περιγράφεται στο κεφάλαιο «3. Ταυτοποίηση».
Οι Εγγεγραμμένοι και οι Ταυτοποιημένοι Χρήστες έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν ενημερώσεις για τις προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών COSMOTE, να πραγματοποιούν αγορές από το COSMOTE e-shop και να βλέπουν τις παραγγελίες τους μέσω του COSMOTE id τους.
Οι Εγγεγραμμένοι Χρήστες έχουν τη δυνατότητα να συνδέσουν τις COSMOTE υπηρεσίες τους με το COSMOTE id τους με την ολοκλήρωση της διαδικασίας ταυτοποίησης, όπως περιγράφεται παρακάτω στο κεφάλαιο «Ταυτοποίηση», για την πρόσβαση σε αυτές μέσω του My COSMOTE (λογαριασμοί, ανάλυση κλήσεων, υπηρεσίες κλπ).
Οι Εγγεγραμμένοι Χρήστες My COSMOTE App, έχουν επιπλέον τη δυνατότητα σύνδεσης στο My COSMOTE μέσω QR code, με την επιλογή «Είσοδος στο web» και σκανάρισμα του εμφανιζόμενου QR code στην οθόνη του υπολογιστή, χωρίς εισαγωγή των κωδικών πρόσβασης.
Η διαγραφή του COSMOTE id γίνεται με υποβολή έγγραφου αιτήματος ή τηλεφωνικά στην Εξυπηρέτηση Πελατών COSMOTE τηλ.13888.
Οι Χρήστες (Εγγεγραμμένοι/Ταυτοποιημένοι) είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για την ορθή και αληθή δήλωση των στοιχείων που υποβάλλουν για τη δημιουργία COSMOTE id και τη σύνδεση των υπηρεσιών που λαμβάνουν από τις Εταιρείες με το COSMOTE id τους και υποχρεούνται να ενημερώνουν άμεσα τις Εταιρείες για κάθε αλλαγή τους. Οι Χρήστες (Εγγεγραμμένοι/ Ταυτοποιημένοι) οφείλουν να διατηρούν ασφαλείς και απόρρητους τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης, είναι υπεύθυνοι για όλες τις πράξεις που διενεργούνται με αυτούς και υποχρεούνται να ειδοποιούν άμεσα τις Εταιρείες για οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη χρήση. Οι Εταιρείες δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία τυχόν προκύψει για τους Χρήστες από την αυθαίρετη ή παράνομη χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης από τρίτους, λόγω διαρροής τους ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, και διατηρούν το δικαίωμα να ζητήσουν την καταβολή αποζημίωσης από τον Χρήστη, σε περίπτωση που υποστούν οποιουδήποτε είδους ζημία από την αυθαίρετη ή παράνομη χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης. Τα στοιχεία των προσωπικών κωδικών πρόσβασης δεν γνωστοποιούνται σε τρίτους.
Επιπλέον, πρόσβαση στο Μy COSMOTE μπορεί να παρέχεται στους συνδρομητές που έχουν καταχωρήσει επιτυχώς αίτημα ηλεκτρονικού λογαριασμού (e-λογαριασμού) στο δίκτυο καταστημάτων COSMOTE – ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή στην Εξυπηρέτηση Πελατών COSMOTE (13888)
3. Ταυτοποίηση – Σύνδεση υπηρεσιών με το COSMOTE id (για ταυτοποιημένους χρήστες)
Ο Ταυτοποιημενος Χρήστης καταχωρεί τα προσωπικά του στοιχεία και τα στοιχεία μίας οποιασδήποτε ενεργής σύνδεσης στις εταιρείες στην αντίστοιχη φόρμα, ανάλογα με τον τύπο των συνδέσεων που κατέχει π. χ. σύνδεση κινητής ή σταθερής ή τηλεόρασης, ακολουθώντας τις οδηγίες και την αυτοματοποιημένη διαδικασία COSMOTE id .
Στην περίπτωση που ο Χρήστης έχει συναινέσει στην ενοποίηση των στοιχείων του και στην αμοιβαία επεξεργασία των αρχείων προσωπικών δεδομένων του από τις Εταιρείες, στο πλαίσιο της σταδιακής λειτουργικής ενοποίησής τους, με σκοπό τη βέλτιστη παροχή των υπηρεσιών τους και την ενιαία εξυπηρέτηση των συνδρομητών τους, με την ολοκλήρωση της ταυτοποίησης, αποκτά αυτόματα και ταυτόχρονα μέσω του My COSMOTE πρόσβαση στις πληροφορίες που αντιστοιχούν σε όλες τις ενεργές συνδέσεις του σταθερής, κινητής τηλεφωνίας, τηλεόρασης κοκ, και συνακόλουθα πρόσβαση σε όλες τις λειτουργικές ενότητες του My COSMOTE (Συνδέσεις, Λογαριασμοί, Ανάλυση κλήσεων κ.λπ.).
Β) εφόσον ο Χρήστης δεν έχει συναινέσει στην ενοποίηση των στοιχείων και στην αμοιβαία επεξεργασία των αρχείων προσωπικών δεδομένων του από τις Εταιρείες, ο Χρήστης συμπληρώνει τον αριθμό της κινητής του σύνδεσης ή τον αριθμό της σταθερής του σύνδεσης, ανάλογα με την Εταιρεία για την οποία επιθυμεί να ταυτοποιηθεί. Με τον τρόπο αυτό ο Χρήστης αποκτά πρόσβαση μόνο στα στοιχεία των υπηρεσιών της Εταιρείας για την οποία ταυτοποιήθηκε .
Με την επιλογή «Προσθήκη Σύνδεσης », ο Ταυτοποιημένος Χρήστης μπορεί να προσθέσει επιπλέον υπηρεσίες και συνδέσεις, ακολουθώντας την αυτοματοποιημένη διαδικασία ταυτοποίησης COSMOTE id : α) στην περίπτωση που δεν εμφανίζονται όλες οι συνδέσεις-υπηρεσίες της Εταιρείας για την οποία έχει ταυτοποιηθεί, β) στην περίπτωση που επιθυμεί να αποκτήσει πρόσβαση μέσω του My COSMOTE στα στοιχεία των υπηρεσιών και συνδέσεων της άλλης Εταιρείας, για την οποία δεν έχει ακόμα ταυτοποιηθεί, προκειμένου εφεξής να έχει αυτόματα ενιαία πρόσβαση στις πληροφορίες που αντιστοιχούν σε όλες τις συνδέσεις σταθερής, κινητής, τηλεόρασης κοκ ταυτόχρονα, γ) στην περίπτωση που ο Ταυτοποιημένος Χρήστης έχει την ιδιότητα του νομίμου εκπροσώπου σε συνδρομητή νομικό πρόσωπο και τα στοιχεία του έχουν γνωστοποιηθεί επισήμως στις Εταιρείες, έχει τη δυνατότητα να προσθέσει στο δικό του προσωπικό COSMOTE id τα στοιχεία των συνδέσεων του νομικού προσώπου που εκπροσωπεί. Για τον σκοπό αυτό, ακολουθεί εκ νέου την αυτοματοποιημένη διαδικασία ταυτοποίησης εισάγοντας τα στοιχεία του νομικού προσώπου –συνδρομητή στα αντίστοιχα πεδία. Η πρόσβαση στα στοιχεία των υπηρεσιών και συνδέσεων του νομικού προσώπου αίρεται μόλις οι Εταιρείες ενημερωθούν από τον συνδρομητή -νομικό πρόσωπο για την αλλαγή στη νομιμοποίησή του.
Γ) Για την ολοκλήρωση της ταυτοποίησης του Χρήστη απαιτείται εισαγωγή προσωπικού κωδικού ασφαλείας (PIN), που γνωστοποιείται από τις Εταιρείες στον συνδρομητή, είτε με sms στο κινητό του τηλέφωνο είτε με φωνητικό μήνυμα στο σταθερό του τηλέφωνο, με σκοπό την επαλήθευση των λοιπών στοιχείων πρόσβασης, σε συνδυασμό με τα καταχωρημένα στις Εταιρείες στοιχεία του συνδρομητή.
Εναλλακτικά, ο Χρήστης θα μπορεί να προβεί σε μερική ταυτοποίηση, η οποία θα μπορεί να ολοκληρωθεί με εισαγωγή προσωπικού κωδικού ασφαλείας (PIN), που γνωστοποιείται από τις Εταιρείες στον συνδρομητή, με sms σε κινητό τηλέφωνο του χρήστη που δεν ανήκει στην COSMOTE. Στην περίπτωση αυτή ο ταυτοποιημένος χρήστης θα αποκτά πρόσβαση σε όλες τις ενότητες My COSMOTE εκτός από την ανάλυση κλήσεων. Για να αποκτήσει πρόσβαση στην ανάλυση κλήσεων των συνδέσεών του στις Εταιρείες, θα πρέπει να ολοκληρώσει την διαδικασία ταυτοποίησης, με την εισαγωγή προσωπικού κωδικού ασφαλείας (PIN), που γνωστοποιείται από τις Εταιρείες στον συνδρομητή, είτε με sms στο κινητό COSMOTE είτε με φωνητικό μήνυμα στο σταθερό τηλέφωνο COSMOTE, για το οποίο θέλει να αποκτήσει πρόσβαση στην ανάλυση κλήσεων, με σκοπό την επαλήθευση των λοιπών στοιχείων πρόσβασης σε συνδυασμό με τα καταχωρημένα στις Εταιρείες στοιχεία του συνδρομητή.
4. Ηλεκτρονικός λογαριασμός («e-λογαριασμός»)
Με τη ολοκλήρωση της διαδικασίας ταυτοποίησης ο Χρηστης ταυτόχρονα αιτείται να καταργηθεί η αποστολή έντυπου λογαριασμού ή/και έντυπης ανάλυσης κλήσεων, τα οποία εφεξής θα του παρέχονται μόνο ηλεκτρονικά, χωρίς χρέωση, για το σύνολο των υπηρεσιών κάθε Εταιρείας, στην οποία έχει ταυτοποιηθεί.
Ειδικότερα, ο λογαριασμός κινητής , σταθερής τηλεφωνίας, τηλεόρασης και λοιπών υπηρεσιών που παρέχονται από τις εταιρείες αποστέλλονται κατά την ημερομηνία έκδοσής τους στους συνδρομητές σε μορφή αρχείου .pdf στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που δηλώνουν κατά την εγγραφή τους στο My COSMOTE, ή/ και αποστέλλονται επιπλέον με sms σε σύνδεσμο (link) στον αριθμό κινητού που δήλωσε ο συνδρομητής. Σε περίπτωση που ο e-λογαριασμός περιλαμβάνει περισσότερες από μια συνδέσεις κινητής του συνδρομητή, το sms με τον σύνδεσμο αποστέλλεται σε όλες τις συνδέσεις, για τις οποίες εκδίδεται ενιαίος λογαριασμός. Για τα ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΠΑΚΕΤΑ COSMOTE και COSMOTE SMART PLAY, το sms με τον σύνδεσμο αποστέλλεται στον αριθμό σύνδεσης κινητής) που έχει δηλώσει ο συνδρομητής («Υπεύθυνος Πληρωμής») για τον σκοπό αυτό. Επιπλέον, οι λογαριασμοί κινητής, σταθερής και τηλεόρασης παρουσιάζονται στην ενότητα «Λογαριασμοί» του My COSMOTE και στο My COSMOTE App.
Οι e-λογαριασμοί κινητής COSMOTE εκδίδονται και αποστέλλονται κάθε μήνα, ενώ οι e-λογαριασμοί σταθερής, τηλεόρασης και λοιπών υπηρεσιών που παρέχονται από τον ΟΤΕ κάθε δίμηνο, εκτός εάν ο συνδρομητής με e-λογαριασμό σταθερής, τηλεόρασης και λοιπών υπηρεσιών επιλέξει τη μηνιαία έκδοση και αποστολή. Ο e-λογαριασμός περιλαμβάνει κάθε ενημέρωση ή κοινοποίηση, που προβλέπεται στους γενικούς όρους παροχής υπηρεσιών των Εταιρειών και στην ισχύουσα νομοθεσία, και αποτελεί το επίσημο φορολογικό παραστατικό για τις χρεώσεις των υπηρεσιών των Εταιρειών που περιλαμβάνονται σε αυτόν.
Με την είσοδό του στο My COSMOTE, ο Ταυτοποιημένος Χρήστης αποκτά πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία, αναφορές και στην αναλυτική κατάσταση κλήσεων όλων των συνδέσεών του,). Ο Ταυτοποιημένος Χρήστης υποχρεούται να ενημερώσει τυχόν τρίτους χρήστες των αντίστοιχων συνδέσεων για τη λήψη της αναλυτικής κατάστασης κλήσεων (με πλήρη αναγραφή των στοιχείων των συνδέσεων). Μετά την πρώτη είσοδό του στο My COSMOTE, μέσω της ενότητας «Λογαριασμοί», o Ταυτοποιημένος Χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιεί την αυτόματη εμφάνιση της αναλυτικής κατάστασης κλήσεων για τους επόμενους λογαριασμούς και να επιλέγει το επίπεδο ανάλυσης κλήσεων (π.χ. χωρίς ανάλυση, απόκρυψη τριών τελευταίων ψηφίων, πλήρης ανάλυση κ.ο.κ.).
Για τους Χρήστες που υποβάλλουν αίτηση e-λογαριασμού σε κατάστημα ή μέσω 13888/13818, η πρόσβαση στην υπηρεσία e-λογαριασμός και στο My COSMOTE προϋποθέτει την ολοκλήρωση της διαδικασίας ταυτοποίησης του συνδρομητή και επαλήθευσης της δηλωμένης ηλεκτρονικής του διεύθυνσης, μέσω συνδέσμου (link) και κωδικού μίας χρήσης, που αποστέλλονται αντίστοιχα στην ηλεκτρονική διεύθυνση και στο κινητό τηλέφωνο που δηλώθηκαν στην αίτηση. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν ολοκληρώσει τη διαδικασία επαλήθευσης, έως την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού, λαμβάνει ενημερωτικό μόνο email και sms, με το ποσό, τον κωδικό πληρωμής και την ημερομηνία λήξης του, χωρίς να αποστέλλεται το pdf αρχείο, μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας ταυτοποίησης. Ωστόσο, οικιακοί λογαριασμοί κινητής, split bill και ατομικοί λογαριασμοί κινητής αποστέλλονται με sms στο κινητό του συνδρομητή.
Η απενεργοποίηση της υπηρεσίας e-λογαριασμός πραγματοποιείται οποτεδήποτε από τον χρήστη μέσω του α) My COSMOTE, στην ενότητα «Λογαριασμοί> e-λογαριασμός» ή β) My COSMOTE App, στο Μενού «Υπηρεσίες> e-λογαριασμός» ήγ) στα καταστήματα COSMOTE-ΓΕΡΜΑΝΟΣ με αίτημα του χρήστη ή δ) τηλεφωνικώς στην Εξυπηρέτηση Πελατών Ομίλου ΟΤΕ, για τους Οικιακούς Πελάτες στο13888 και τους Εταιρικούς Πελάτες στο13818. Μετά την απενεργοποίηση του e-λογαριασμού, η αναλυτική κατάσταση κλήσεων συνεχίζει να εμφανίζεται στο Μy COSMOTE, ανάλογα και με την επιλογή του χρήστη, ενώ σε έντυπη μορφή παρέχεται έπειτα από σχετική αίτηση του συνδρομητή σε κατάστημα COSMOTE ή μέσω του 13888/13818. Ο χρήστης λαμβάνει κανονικά τον έντυπο λογαριασμό του.
Οι Εγγεγραμμένοι /Ταυτοποιημένοι Χρήστες οφείλουν να ενημερώνουν άμεσα τις Εταιρείες για κάθε αλλαγή στην ηλεκτρονική διεύθυνση, το κινητό τηλέφωνο και σε κάθε στοιχείο που δηλώνουν για τον e-λογαριασμό και τη χρήση του My COSMOTE.
5. Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Πληρωμών λογαριασμού σταθερής –κινητής
Οι Ταυτοποιημένοι Χρήστες αποκτούν πρόσβαση στην υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω του Μy COSMOTE. H υπηρεσία παρέχεται σύμφωνα με τους ειδικούς όρους του συνημμένου Παραρτήματος που αποτελεί ενιαίο τμήμα του παρόντος
6. Λοιποί Όροι
Το My COSMOTE και οι υπηρεσίες του παρέχονται «ως έχουν», αποκλειστικά για τους σκοπούς που περιγράφονται στο παρόν. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα και το εν γένει περιεχόμενο του My COSMOTE αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία των Εταιρειών ή/ και τρίτων κατά περίπτωση δικαιούχων και προστατεύεται κατά τις σχετικές διατάξεις για την προστασία της πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας Απαγορεύεται η αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας επί του περιεχομένου του My COSMOTE.
Οι Εταιρείες καταβάλλουν κάθε εύλογη προσπάθεια για τη συντήρηση και τη διαθεσιμότητα του My COSMOTE και των επιμέρους υπηρεσιών που παρέχονται από αυτό, χωρίς, ωστόσο, να παρέχουν εγγύηση για την αδιάλειπτη λειτουργία και διαθεσιμότητά του, δεδομένου ότι η διαθεσιμότητα μπορεί να επηρεάζεται από τον εξοπλισμό των Χρηστών, άλλα δίκτυα επικοινωνιών, τον μεγάλο αριθμό ατόμων που προσπαθούν να κάνουν χρήση του My COSMOTE ταυτόχρονα ή από άλλες αιτίες.
Οι Χρήστες αποδέχονται ότι οι Εταιρείες δικαιούνται να τροποποιούν ή/και να διακόπτουν προσωρινά ή μόνιμα το σύνολο ή τμήμα του My COSMOTE ακόμα και χωρίς προειδοποίηση προς αυτούς, σύμφωνα με την εμπορική πολιτική των Εταιρειών ή για λόγους συντήρησης, αναβάθμισης, ασφάλειας, κ.ο.κ.
Ως εκ τούτου οι Εταιρείες δεν φέρουν καμία ευθύνη για οποιαδήποτε είδους ζημία προερχομένη από την αδυναμία πρόσβασης των Χρηστών σ' αυτό, την παύση του συνόλου ή τμημάτων αυτού, την καθυστέρηση, μη παράδοση, διακοπή ή κακή ποιότητα λήψης των υπηρεσιών του ή απώλειας του περιεχομένου τους, ή την ύπαρξη κάθε είδους λαθών.
Οι Εταιρείες αναγνωρίζουν τη σημασία της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών που διενεργούνται μέσω του My COSMOTE και έχουν λάβει όλα τα απαραίτητα τεχνικά μέτρα, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Η ασφάλεια των συναλλαγών μέσω Internet επιτυγχάνεται μέσω της χρήσης Πιστοποιητικού SSL της Verisign.
7.Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων και της Διατήρησης περιεχομένου του πελάτη ισχύει η «ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ», όπως αυτή διατυπώνεται στο : (link).
Τα στοιχεία επαφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που ο Χρήστης θα δηλώσει δύναται να χρησιμοποιηθούν για την απευθείας προώθηση παρόμοιων προϊόντων ή υπηρεσιών ή για την ενημέρωση του Χρήστη για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, βάσει των προβλεπομένων στον Ν. 3471/2006, όπως ισχύει. Σε κάθε περίπτωση, ο Χρήστης δύναται οποτεδήποτε επιθυμεί να ζητήσει να μη χρησιμοποιούνται τα στοιχεία του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου για την προβολή ή προώθηση νέων προϊόντων ή/και υπηρεσιών.
8.Επικοινωνία
Οι Χρήστες μπορούν να επικοινωνούν με τις Εταιρείες καλώντας στην Εξυπηρέτηση Πελατών Ομίλου ΟΤΕ στο 13888 για Οικιακούς Χρήστες ή στο 13888 για Εταιρικούς Χρήστες από σταθερό ή κινητό, ηλεκτρονικά από το My COSMOTE App ή το www.cosmote.gr κάνοντας χρήση των υπηρεσιών Web Call Back, Online Chat ή Video Call, στο οποίο παρέχεται υποστήριξη και στη νοηματική γλώσσα.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Ι. Όροι Χρήσης Υπηρεσίας Ηλεκτρονικής Πληρωμής ΛογαριασμΟΥ /Σταθερή
1.Εισαγωγή
Η υπηρεσία «Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού/σταθερή» (εφεξής «Υπηρεσία») διατίθεται, μέσω του www.cosmote.gr ή μέσω του My COSMOTE και του My COSMOTE App, από την εταιρεία «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε» σε συνεργασία με την Τράπεζα Eurobank Ergasias A.E. (εφεξής «Τράπεζα»).
Μέσω της Υπηρεσίας οι Χρήστες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν πληρωμές και να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους για τις υπηρεσίες που παρέχονται από την ΟΤΕ Α.Ε, μεταβαίνοντας στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας. Η χρήση της Υπηρεσίας είναι δωρεάν.
Η χρήση της Υπηρεσίας διέπεται από τους παρόντες ειδικούς όρους και τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας www.cosmote.gr, τους οποίους οι χρήστες καλούνται να διαβάσουν προσεκτικά και να τους αποδεχθούν, εφόσον επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν την Υπηρεσία. O OTE δικαιούται να τροποποιεί οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση τους παρόντες όρους, αναλαμβάνει όμως την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για κάθε τροποποίηση ή προσθήκη.
2.Δυνατότητες πληρωμών
Η Υπηρεσία παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα να καταβάλει το ποσό που επιθυμεί προς εξόφληση μη ληξιπρόθεσμού λογαριασμού ή ληξιπρόθεσμου λογαριασμού για υπηρεσίες που έχουν διακοπεί προσωρινά. Ληξιπρόθεσμοι λογαριασμοί που περιέχουν χρεώσεις για υπηρεσίες που έχουν διακοπεί οριστικά δεν εξοφλούνται μέσω της Υπηρεσίας.
Ο Χρήστης δύναται να καταβάλει μεγαλύτερο ή μικρότερο ποσό από το οφειλόμενο. Στην τελευταία περίπτωση το ανεξόφλητο υπόλοιπο δύναται να επιβαρύνεται με το νόμιμο τόκο υπερημερίας, σύμφωνα με τους γενικούς όρους παροχής της αντίστοιχης υπηρεσίας (υπηρεσίες φωνής, internet, τηλεόρασης κοκ), ενώ, εάν πρόκειται για ληξιπρόθεσμο λογαριασμό για υπηρεσία με προσωρινή διακοπή, η επανασύνδεση πραγματοποιείται μόνο με την πλήρη εξόφληση της ληξιπρόθεσμης οφειλής (όλο το οφειλόμενο ποσό).
Η Υπηρεσία παρέχει τη δυνατότητα επιβεβαίωσης των στοιχείων που συμπληρώνει ο χρήστης σε επόμενη οθόνη, με σκοπό την αποφυγή λαθών καθώς σε περίπτωση που καταχωρηθεί επιτυχώς η συναλλαγή, ο χρήστης δεν έχει την δυνατότητα ακύρωσής της.
Εφιστάται η προσοχή στους χρήστες κατά την καταχώρηση των στοιχείων πληρωμής (ποσό, κωδικός λογαριασμού/ πληρωμής, κ.ο.κ.), δεδομένου ότι μετά την καταχώρηση και την επιβεβαίωσή τους δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων και ο ΟΤΕ δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημία του χρήστη από την αιτία αυτή.
Οι συναλλαγές ολοκληρώνονται στο διαδικτυακό περιβάλλον της Τράπεζας Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε.. (www.nbg.gr) και ο OTE δεν διατηρεί πρόσβαση σε στοιχεία όπως ο αριθμός κάρτας, η ημερομηνία λήξης και το cvv2. Συνεπώς ο OTE ουδεμία ευθύνη φέρει για θέματα που τυχόν προκύψουν με οποιοδήποτε από τα παραπάνω στοιχεία.
Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκτυπώσουν το αποδεικτικό πληρωμής, να το αποστείλουν στο προσωπικό τους email ή και να το αποθηκεύουν στον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή σε μορφή pdf (acrobat reader) με την ολοκλήρωση κάθε συναλλαγής.
Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή/ και ερώτηση σχετικά με χρεώσεις στην πιστωτική/χρεωστική τους κάρτα οι χρήστες θα πρέπει να απευθύνονται απευθείας στην τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα τους.
Εφόσον η συναλλαγή είναι επιτυχής, ενημερώνεται το υπόλοιπο του λογαριασμού εντός των συστημάτων του ΟΤΕ κατόπιν της λήψης της συγκεκριμένης πληροφορίας από την Τράπεζα Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε μέσω σχετικού αρχείου. Η εν λόγω διαδικασία, δύναται να διαρκέσει έως και 5 ημέρες, πράγμα που εξαρτάται αποκλειστικά από το διάστημα που χρειάζεται για την επεξεργασία και αποστολή δεδομένων από τη Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε. . Το ιστορικό των πληρωμών που εμφανίζεται στην περιοχή των εγγεγραμμένων στην Υπηρεσία χρηστών μέσω του Μy COSMOTE αφορά και περιέχει τις πληρωμές που έγιναν ηλεκτρονικά μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής, αλλά και πληρωμές από οποιοδήποτε άλλο κανάλι.
3. Ασφάλεια - προσωπικά δεδομένα
Ο ΟΤΕ αναγνωρίζει τη σημασία της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών που διενεργούνται μέσω της Υπηρεσίας και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα τεχνικά μέτρα, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Η ασφάλεια των συναλλαγών μέσω Internet επιτυγχάνεται μέσω της χρήσης Πιστοποιητικού SSL της Verisign.
Τα στοιχεία της συναλλαγής (αριθμός συναλλαγής, κωδικός λογαριασμού, ποσό πληρωμής, IP διεύθυνση), τα οποία συλλέγει και επεξεργάζεται o OTE χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για το σκοπό της λήψης, εκτέλεσης και ολοκλήρωσης της πληρωμής, σύμφωνα με τις αμοιβαίες υποχρεώσεις. Δεν ανακοινώνονται, ούτε μεταδίδονται από την εταιρεία μας σε οποιονδήποτε τρίτο, εκτός από την ανωτέρω συνεργαζόμενη για την παρούσα Υπηρεσία τράπεζα και διαγράφονται, όταν επιτευχθούν οι σκοποί για τους οποίους τηρούνται. Οι χρήστες αναγνωρίζουν και ρητά συναινούν στην επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων τόσο από τον OTE όσο και από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε . κατά την χρήση της Υπηρεσίας, σύμφωνα με τους παρόντες όρους.
Οι χρήστες οφείλουν να λαμβάνουν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τη διασφάλιση του απόρρητου των στοιχείων τους και είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν την Υπηρεσία και τους διαδικτυακούς τόπους και εφαρμογές του ΟΤΕ, σύμφωνα με τους όρους χρήσης τους και τους κανόνες ορθής συμπεριφοράς. Οι χρήστες αποδέχονται ότι απαγορεύεται να επιχειρούν να εκμεταλλευτούν πιθανά κενά ασφάλειας των συστημάτων του ΟΤΕ προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες άλλων χρηστών, να διαταράξουν την ομαλή λειτουργία των δικτύων, να εκτελέσουν κακόβουλο λογισμικό και γενικά να υποβαθμίσουν το επίπεδο ασφάλειας των συστημάτων. Σε περίπτωση που ο χρήστης αντιληφθεί περιστατικό που απειλεί την ασφάλεια των στοιχείων, των συναλλαγών του ή την ασφάλεια της Υπηρεσίας, του Μy COSMOTE/ My COSMOTE App ή του www.cosmote.gr θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών και να αναφέρει το πρόβλημα (τηλεφωνικά, ή μέσω ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που παρέχεται στους παραπάνω ιστότοπους).
Κατά τα άλλα ισχύουν οι όροι χρήσης της ιστοσελίδας www.cosmote.gr.
4. Λοιποί όροι
Ο ΟΤΕ καταβάλλει κάθε εύλογη προσπάθεια για τη συντήρηση και τη διαθεσιμότητα της Υπηρεσίας χωρίς, ωστόσο, να παρέχει εγγύηση για την αδιάλειπτη λειτουργία και διαθεσιμότητά της, δεδομένου ότι η διαθεσιμότητα μπορεί να επηρεάζεται από τον εξοπλισμό των χρηστών, άλλα δίκτυα επικοινωνιών, το μεγάλο αριθμό ατόμων που προσπαθούν να κάνουν χρήση της Υπηρεσίας ταυτόχρονα ή από άλλες αιτίες .
Οι χρήστες αποδέχονται ότι ο ΟΤΕ δικαιούται να τροποποιεί ή/και να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα το σύνολο ή τμήμα της Υπηρεσίας ή των διαδικτυακών τόπων και εφαρμογών που τη φιλοξενούν, ακόμα και χωρίς προειδοποίηση προς αυτούς, σύμφωνα με την εμπορική πολιτική του ή για λόγους συντήρησης, αναβάθμισης , ασφάλειας κ.ο.κ.
Ως εκ τούτου ο ΟΤΕ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε είδους ζημία προερχομένη από την αδυναμία πρόσβασης των χρηστών σ' αυτό, την παύση του συνόλου ή τμημάτων αυτού, την καθυστέρηση, μη παράδοση, διακοπή ή κακή ποιότητα λήψης των υπηρεσιών του ή απώλειας του περιεχομένου τους, ή την ύπαρξη κάθε είδους λαθών.
Για κάθε διευκρίνιση σχετική με την Υπηρεσία ‘Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού’ /σταθερή οι χρήστες μπορούν να απευθύνονται στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 13888 για οικιακούς χρήστες και στο 13818 για εταιρικούς χρήστες, καθώς και στα κατά τόπους καταστήματα COSMΟΤΕ ή μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας του www.cosmote.gr.
ΙΙ. Όροι Χρήσης Υπηρεσίας Ηλεκτρονικής Πληρωμής ΛογαριασμΟΥ/ ΚΙΝΗΤΗ
- Εισαγωγή
Η υπηρεσία ‘Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού’/κινητής (εφεξής «Υπηρεσία») διατίθεται, μέσω του www.cosmote.gr ή μέσω του My COSMOTE/ Μy COSMOTE App, από την εταιρεία «COSMOTE Kινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε» (COSMOTE) σε συνεργασία με την Eθνική Τράπεζα (εφεξής «Τράπεζα»).
Μέσω της Υπηρεσίας, οι συνδρομητές έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν πληρωμές και να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους ή λογαριασμούς τρίτων για τις υπηρεσίες που παρέχονται από την COSMOTE, μεταβαίνοντας στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας. Η χρήση της Υπηρεσίας είναι δωρεάν.
Η χρήση της Υπηρεσίας διέπεται από τους παρόντες ειδικούς όρους, και τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας www.cosmote.gr, τους οποίους οι χρήστες καλούνται να διαβάσουν προσεκτικά και να τους αποδεχθούν, εφόσον επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν την Υπηρεσία. H COSMOTE δικαιούται να τροποποιεί οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση τους παρόντες όρους, αναλαμβάνει όμως την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για κάθε τροποποίηση ή προσθήκη.
- Δυνατότητες πληρωμής
Η Υπηρεσία παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα να καταβάλει το ποσό που επιθυμεί προς εξόφληση μη ληξιπρόθεσμού λογαριασμού ή ληξιπρόθεσμου λογαριασμού για υπηρεσίες που έχουν διακοπεί προσωρινά. Ο χρήστης δύναται να καταβάλει μεγαλύτερο ή μικρότερο ποσό από το οφειλόμενο, με ανώτατο όριο το ποσό των χιλίων ευρώ (€1.000). Ληξιπρόθεσμοι λογαριασμοί που περιέχουν χρεώσεις για υπηρεσίες που έχουν διακοπεί οριστικά δεν εξοφλούνται μέσω της Υπηρεσίας.
Στην τελευταία περίπτωση το ανεξόφλητο υπόλοιπο δύναται να επιβαρύνεται με το νόμιμο τόκο υπερημερίας, σύμφωνα με τους γενικούς όρους παροχής της αντίστοιχης υπηρεσίας (υπηρεσίες φωνής, internet, τηλεόρασης κ.ο.κ.), ενώ, εάν πρόκειται για ληξιπρόθεσμο λογαριασμό για υπηρεσία με προσωρινή διακοπή, η επανασύνδεση πραγματοποιείται μόνο με την πλήρη εξόφληση της ληξιπρόθεσμης οφειλής.
Η υπηρεσία παρέχει τη δυνατότητα επιβεβαίωσης των στοιχείων που συμπληρώνει ο χρήστης σε επόμενη οθόνη, με σκοπό την αποφυγή λαθών καθώς σε περίπτωση που καταχωρηθεί επιτυχώς η συναλλαγή, ο χρήστης δεν έχει την δυνατότητα ακύρωσής της.
Εφιστάται η προσοχή στους χρήστες κατά την καταχώρηση των στοιχείων πληρωμής (ποσό, αριθμός λογαριασμού κ.ο.κ.) , δεδομένου ότι μετά την καταχώρηση και την επιβεβαίωσή τους δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων και ο COSMOTE δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημία του χρήστη από την αιτία αυτή.
Οι συναλλαγές ολοκληρώνονται στο διαδικτυακό περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας (www.nbg.gr ) και η COSMOTE δεν διατηρεί πρόσβαση σε στοιχεία όπως ο αριθμός κάρτας, η ημερομηνία λήξης και το cvv2. Συνεπώς η COSMOTE ουδεμία ευθύνη φέρει για θέματα που τυχόν προκύψουν με οποιοδήποτε από τα παραπάνω στοιχεία.
Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή και ερώτηση σχετικά με χρεώσεις στην πιστωτική/χρεωστική τους κάρτα οι χρήστες θα πρέπει να απευθύνονται απευθείας στην τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα τους.
Οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να εκτυπώσουν το αποδεικτικό πληρωμής, να το αποστείλουν στο προσωπικό τους email ή και να το αποθηκεύουν στον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή σε μορφή pdf (acrobat reader) με την ολοκλήρωση κάθε συναλλαγής.
Εφόσον η συναλλαγή είναι επιτυχής, ενημερώνεται το υπόλοιπο του λογαριασμού εντός των συστημάτων της COSMOTE κατόπιν της λήψης της συγκεκριμένης πληροφορίας από την Εθνική Τράπεζα μέσω σχετικού αρχείου. Η εν λόγω διαδικασία δύναται να διαρκέσει έως και 5 ημέρες, πράγμα που εξαρτάται αποκλειστικά από το διάστημα που χρειάζεται για την επεξεργασία και αποστολή δεδομένων από την Εθνική Τράπεζα.
- Ασφάλεια – προσωπικά δεδομένα
Η COSMOTE αναγνωρίζει τη σημασία της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών που διενεργούνται μέσω της Υπηρεσίας και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα τεχνικά μέτρα, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Η ασφάλεια των συναλλαγών μέσω Internet επιτυγχάνεται μέσω της χρήσης Πιστοποιητικού SSL της Verisign.
Τα στοιχεία της συναλλαγής (αριθμός συναλλαγής, αριθμός μητρώου συνδρομητή, ποσό πληρωμής, IP διεύθυνση), τα οποία συλλέγει και επεξεργάζεται η COSMOTE χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για το σκοπό της λήψης, εκτέλεσης και ολοκλήρωσης της πληρωμής, σύμφωνα με τις αμοιβαίες υποχρεώσεις. Δεν ανακοινώνονται, ούτε μεταδίδονται από την εταιρεία μας σε οποιονδήποτε τρίτο, εκτός από την ανωτέρω συνεργαζόμενη για την παρούσα Υπηρεσία τράπεζα και διαγράφονται, όταν επιτευχθούν οι σκοποί για τους οποίους τηρούνται. Οι χρήστες αναγνωρίζουν και ρητά συναινούν στην επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων τόσο από την COSMOTE όσο και από την Εθνική Τράπεζα κατά την χρήση της Υπηρεσία, σύμφωνα με τους παρόντες όρους.
Οι χρήστες οφείλουν να λαμβάνουν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τη διασφάλιση του απόρρητου των στοιχειών τους και είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν την Υπηρεσία και τους διαδικτυακούς τόπους και εφαρμογές της COSMOTE, σύμφωνα με τους όρους χρήσης τους και τους κανόνες ορθής συμπεριφοράς. Οι χρήστες αποδέχονται ότι απαγορεύεται να επιχειρούν να εκμεταλλευτούν πιθανά κενά ασφάλειας των συστημάτων της COSMOTE προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες άλλων χρηστών, να διαταράξουν την ομαλή λειτουργία των δικτύων, να εκτελέσουν κακόβουλο λογισμικό και γενικά να υποβαθμίσουν το επίπεδο ασφάλειας των συστημάτων. Σε περίπτωση που ο χρήστης αντιληφθεί περιστατικό που απειλεί την ασφάλεια των στοιχείων, των συναλλαγών του ή την ασφάλεια της Υπηρεσίας, του Μy COSMOTE/ My COSMOTE App ή του www.cosmote.gr θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών και να αναφέρει το Πρόβλημα (τηλεφωνικά, ή μέσω ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που παρέχεται στους παραπάνω ιστότοπους).
Κατά τα άλλα ισχύουν οι όροι χρήσης της ιστοσελίδας της COSMOTE (www.cosmote.gr).
- Λοιποί όροι
Η COSMOTE καταβάλλει κάθε εύλογη προσπάθεια για τη συντήρηση και τη διαθεσιμότητα της Υπηρεσίας χωρίς, ωστόσο, να παρέχει εγγύηση για την αδιάλειπτη λειτουργία και διαθεσιμότητά της, δεδομένου ότι η διαθεσιμότητα μπορεί να επηρεάζεται από τον εξοπλισμό των χρηστών, άλλα δίκτυα επικοινωνιών, το μεγάλο αριθμό ατόμων που προσπαθούν να κάνουν χρήση της Υπηρεσίας ταυτόχρονα ή από άλλες αιτίες.
Οι χρήστες αποδέχονται ότι η COSMOTE δικαιούται να τροποποιεί ή/και να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα το σύνολο ή τμήμα της Υπηρεσίας ή των διαδικτυακών τόπων και εφαρμογών που τη φιλοξενούν, ακόμα και χωρίς προειδοποίηση προς αυτούς, σύμφωνα με την εμπορική πολιτική του ή για λόγους συντήρησης, αναβάθμισης, ασφάλειας, κ.ο.κ.
Ως εκ τούτου η COSMOTE δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε είδους ζημία προερχομένη από τη την αδυναμία πρόσβασης των χρηστών σ' αυτό, την παύση του συνόλου ή τμημάτων αυτού, την καθυστέρηση, μη παράδοση, διακοπή ή κακή ποιότητα λήψης των υπηρεσιών του ή απώλειας του περιεχομένου τους, ή την ύπαρξη κάθε είδους λαθών.
Για κάθε διευκρίνιση σχετική με την Υπηρεσία ‘Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού’ /κινητή οι χρήστες μπορούν να απευθύνονται στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 13888 για οικιακούς χρήστες καρτοσυμβολαίου / συμβολαίου και στο 13818 για εταιρικούς χρήστες και εταιρικούς καρτοσυμβολαίου, καθώς και στα κατά τόπους καταστήματα COSMΟΤΕ ή μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας www.cosmote.gr.