personal_data_standalone

Ο Όμιλος ΟΤΕ θεωρεί ιδιαίτερα σημαντική την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και τηρεί την αρχή της διαφάνειας αναφορικά με την επεξεργασία τους.

Αν επιθυμείτε να ενημερωθείτε γενικά σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από τον ΟΤΕ παρακαλούμε διαβάστε το κείμενο της Γενικής Ενημέρωσης

αναφορικά με την Προστασία των Προσωπικών σας Δεδομένων (General Data Privacy Notice), που μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Με το παρόν κείμενο επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ειδικά αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων κατά την χρήση του COSMOTE id, το οποίο παρέχεται μέσω της ιστοσελίδας account.cosmote.gr, του Cosmote APP  και Whats up App (εφεξής COSMOTE id).

Μέσω του COSMOTE id και εφόσον είστε Εγγεγραμμένος Χρήστης παρέχεται η δυνατότητα πρόσβασης (με τον ίδιο κωδικό μέσω της ευκολίας «single sign on») στις ακόλουθες ιστοσελίδες (sites) και εφαρμογές (app) για τα οποία μπορείτε να ανατρέξετε στην αντίστοιχη ενημέρωση προστασίας δεδομένων που θα βρείτε εδώ:

  • Cosmote.gr και COSMOTE App
  • COSMOTE Cloud Services
  • Germanos.gr και Germanos Mobile App
  • 11888.gr και 11888 App
  • BOX.gr και BOX App
  • COSMOTE TV.gr και COSMOTE TV App
  • COSMOTE INSURANCE
  • What’s up App
  • SLA Portal 
  • Smart Office Portal και Smart Office App
  • Machine to Machine portal
  • Cosmote Digital Office & Cosmote Digital Office App
  • M2M ΔΕΔΗΕ
  • Cosmote Deals For you
  • Frog Mobile App

 

Περιεχόμενα

1.         Ποια είναι η ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα; 3

2.        Ποιες κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα επεξεργαζόμαστε; 3

3.        Για ποιο σκοπό επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας και με ποια νομική βάση; 4

4.        Ποιοι είναι οι αποδέκτες και για ποιο σκοπό τους διαβιβάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα; 5

5.        Ποια είναι τα δικαιώματα σας σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων; 6

6.        Ποιοι ιχνηλάτες (trackers/cookies) χρησιμοποιούνται στην Ιστοσελίδα; 7

7.        Τι είδους μέτρα εφαρμόζονται για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων; 7

 

1. Ποια είναι η ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα;

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ

                 ΕΔΡΑ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» (εφεξής «ΟΤΕ» ή ”Εταιρεία”) και

«ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ – ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ»

(εφεξής «Γερμανός» ή ”Εταιρεία”)

Και από κοινού αποκαλούμενες «οι Εταιρείες»

Λεωφ. Κηφισίας αρ.99, Μαρούσι, ΤΚ 15124

Λεωφ. Κηφισίας αρ.99, Μαρούσι, ΤΚ 15124

13888 για οικιακούς πελάτες

13818 για εταιρικούς πελάτες

2. Ποιες κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα επεξεργαζόμαστε;

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

Στοιχεία Χρήστη  COSMOTE id

Email, Αριθμός κινητού τηλεφώνου, Ονοματεπώνυμο, κωδικός πρόσβασης, εναλλακτικό email ή/και κινητό), κωδικός συνδρομητή στου οποίου τα στοιχεία των συνδέσεων δίνεται πρόσβαση μέσω του My COSMOTE ή των σχετικών applications (αφορά συνδρομητές ΟΤΕ)

Στοιχεία ταυτοποίησης

Oνοματεπώνυμο, ΑΦΜ,

Στοιχεία επικοινωνίας

Ε-mail, τηλέφωνο, οδός, αριθμός, Τ.Κ. Περιοχή Πόλη, Χώρα, όροφος

Οικονομικά Δεδομένα

Π.χ. Στοιχεία πιστωτικών καρτώ

3. Για ποιο σκοπό επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας και με ποια νομική βάση;

ΣΚΟΠΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ  ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ

Για την δημιουργία και χρήση  τουCOSMOTE id .

Για τη δημιουργία του COSMOTE id δεν απαιτείται να είναι κάποιος συνδρομητής ΟΤΕ.

Στοιχεία Χρήστη COSMOTE id  

Για όσο χρονικό διάστημα είναι ενεργός ο λογαριασμός σας.

Εάν ο λογαριασμός σας είναι “pre active” δηλαδή  δεν ολοκληρώσετε την εγγραφή σας εντός 90 ημερών τα στοιχεία αυτά θα διαγραφούν.

Εάν ο λογαριασμός σας είναι ανενεργός για 2 έτη τότε ο λογαριασμός διαγράφεται αυτόματα.

Σε κάθε άλλη περίπτωση μπορείτε να μεταβείτε στην ιστοσελίδα «account.cosmote.gr» και, επιλέγοντας τις ενότητες Ασφάλεια, Προσωπικά στοιχεία, Διευθύνσεις, Πληρωμές και Συνδρομές αντίστοιχα μπορείτε να διαγράψετε ή να επεξεργαστείτε τα καταχωρημένα στοιχεία σας ώστε αυτά να μην εμφανίζονται σε κανένα από  τους ιστοτόπους ή τις εφαρμογές στα οποία συνδέεστε με COSMOTE id.

Σημείωση: Το email και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου που χρησιμοποιούνται για να δημιουργηθεί το COSMOTE id δεν διαγράφονται μεμονωμένα, μόνο μπορούν να επεξεργαστούν.

ΣΚΟΠΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ

Για την αποθήκευση των στοιχείων σας στον λογαριασμό σας

Στοιχεία επικοινωνίας

Οικονομικά Δεδομένα

 Για όσο χρονικό διάστημα είναι ενεργός ο λογαριασμός σας

 

 

 

 

 

 

4. Ποιοι είναι οι αποδέκτες και για ποιο σκοπό τους διαβιβάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα;

Αποδέκτες των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να είναι τρίτες εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε οι οποίες δραστηριοποιούνται στους  ακόλουθους τομείς:

      • ανάπτυξη συστημάτων πληροφορικής και τεχνικής υποστήριξης,
      • πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικού χρήματος και υπηρεσιών πληρωμών,

Στις περιπτώσεις αυτές οι τρίτες αυτές εταιρείες είναι εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό του ΟΤΕ, δηλαδή συνεργάτες ΟΤΕ, οι οποίοι αναλαμβάνουν την εκτέλεση ενός συγκεκριμένου έργου ακολουθώντας τις οδηγίες μας και εφαρμόζοντας τις αυστηρές διαδικασίες του Ομίλου ΟΤΕ αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο ΟΤΕ εξακολουθεί να έχει την ευθύνη αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για τους ανωτέρω σκοπούς από τους συνεργάτες μας πραγματοποιείται κυρίως εντός Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε). Σε περίπτωση που συνεργαστούμε με εταιρείες εκτός Ε.Ε, αυτές θα επεξεργαστούν τα δεδομένα σας, μόνο μετά από εντολή μας και σε περίπτωση που υπάρχει απόφαση επάρκειας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ή εάν συμφωνηθούν οι κατάλληλες ρήτρες που διασφαλίζουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

Πέραν των παραπάνω εταιρειών, o OTE δεν επεξεργάζεται και δεν δημοσιοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους με εξαίρεση τις περιπτώσεις που η κοινοποίηση /διαβίβαση τους επιβάλλεται από την ισχύουσα νομοθεσία.

5. Ποια είναι τα δικαιώματα σας σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων;

Τα δικαιώματα που μπορείτε να ασκήσετε περιλαμβάνουν:

Δικαίωμα Πρόσβασης

Έχετε το δικαίωμα να λάβετε ενημέρωση σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων σας και αντίγραφα αυτών.

Δικαίωμα Διόρθωσης

Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διόρθωση των ανακριβών δεδομένων σας (π.χ. διόρθωση της διεύθυνσης, στοιχείων επικοινωνίας) καθώς και τη συμπλήρωση ελλιπών δεδομένων σας.

Δικαίωμα Διαγραφής

Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων σε περίπτωση που αυτά δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τους σκοπούς για τους οποίους υποβλήθηκαν σε επεξεργασία ή σε περίπτωση που ανακαλέσατε τη συγκατάθεση με βάση την οποία τα συλλέξαμε και επεξεργαστήκαμε.

Δικαίωμα Περιορισμού της επεξεργασίας

Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τον περιορισμό της επεξεργασίας για συγκεκριμένο σκοπό (π.χ. για την αποστολή προωθητικών μηνυμάτων).

Δικαίωμα Φορητότητας

Έχετε το δικαίωμα να λάβετε τα προσωπικά σας δεδομένα που έχετε παράσχει στην εταιρεία, σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο μορφότυπο που να έχει και αναγνώσιμη μορφή

Δικαίωμα Εναντίωσης

Έχετε το δικαίωμα να εναντιωθείτε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στις περιπτώσεις που δεν επιθυμείτε την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων υπό την προϋπόθεση ότι η επεξεργασία βασίζεται στο έννομο συμφέρον ή/και όταν λαμβάνει χώρα κατάρτιση προφίλ.

Για την άσκηση των δικαιωμάτων σας ή/και την επικοινωνία με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων, μπορείτε να:

  • στείλετε e-mail στο customerprivacy@cosmote.gr (για τον ΟΤΕ)  ή/και στο customerprivacy@germanos.gr (για την ΓΕΡΜΑΝΟΣ)
  • επιστολή στη διεύθυνση «Εξυπηρέτηση Πελατών, Λ. Κηφισίας 99, 15124, Μαρούσι» ή στη διεύθυνση «Εξυπηρέτηση Πελατών Germanos, 23o χλ Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας 14565 Αθήνα»  με θέμα «Άσκηση δικαιωμάτων προσωπικών δεδομένων»,  αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας και τηλέφωνο επικοινωνίας.

Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι δεν ικανοποιήσαμε επαρκώς το αίτημά σας, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία μέσω ειδικής διαδικτυακής πύλης στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Αθήνα, Λεωφόρος Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23 | τηλ: +30 210 6475600). Αναλυτικές οδηγίες υποβολής καταγγελίας παρέχονται στην ιστοσελίδα της Αρχής.

Ο ΟΤΕ θα απαντήσει δωρεάν στα αιτήματά σας χωρίς καθυστέρηση εντός ενός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ενδέχεται η προθεσμία αυτή να παραταθεί για δύο (2) μήνες εάν αυτό απαιτείται λόγω της πολυπλοκότητας του αιτήματός σας. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε για την εν λόγω παράταση και για τον λόγω της καθυστέρησης.

Εάν κρίνουμε ότι το αίτημά σας είναι προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε την καταβολή εύλογου τέλους για την ικανοποίησή του λαμβάνοντος υπόψη τα διοικητικά έξοδα για την εκτέλεσή του ή ακόμα και να αρνηθούμε να δώσουμε συνέχεια στο αίτημά σας.

 

 

6. Ποιοι ιχνηλάτες (trackers/cookies) χρησιμοποιούνται στην Ιστοσελίδα;  

Αναφορικά με τα Δεδομένα που προκύπτουν από τη χρήση cookies και παρόμοιων τεχνολογιών, μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά και να διαχειριστείτε τις επιλογές σας από την αντίστοιχη ενότητα Ρυθμίσεις Cookies.

7. Τι είδους μέτρα εφαρμόζονται για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων;

Ο ΟΤΕ λαμβάνει κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια των δεδομένων και την προστασία τους από τυχαία ή αθέμιτη καταστροφή, τυχαία απώλεια, αλλοίωση, απαγορευμένη διάδοση ή πρόσβαση και κάθε άλλη μορφή αθέμιτης επεξεργασίας.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το θέμα αυτό μπορείτε να δείτε στη Γενική Ενημέρωση αναφορικά με την Προστασία των Προσωπικών σας Δεδομένων (General Data Privacy Notice).