personal_data_standalone

Ο Όμιλος ΟΤΕ θεωρεί ιδιαίτερα σημαντική την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και τηρεί την αρχή της διαφάνειας αναφορικά με την επεξεργασία τους. Αν επιθυμείτε να ενημερωθείτε γενικά σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από τον ΟΤΕ παρακαλούμε διαβάστε το κείμενο της Γενικής Ενημέρωσης αναφορικά με την Προστασία των Προσωπικών σας Δεδομένων (General Data Privacy  Νotice), που μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Με το παρόν κείμενο επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ειδικά αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων κατά την χρήση του COSMOTE id, το οποίο παρέχεται μέσω της ιστοσελίδας account.cosmote.gr (εφεξής COSMOTE id). To COSMOTE id παρέχει στους Εγγεγραμμένους Χρήστες την δυνατότητα πρόσβασης πέραν του account.cosmote.gr και στις ιστοσελίδες:

και οι ακόλουθες εφαρμογές(applications)

  • My COSMOTE App
  • 11888 App
  • Box App
  • COSMOTE TV App

με τον ίδιο κωδικό μέσω της ευκολίας «single sign on». Κατά την σύνδεσή σας στις ανωτέρω ιστοσελίδες ή/και applications με χρήση του COSMOTE id, αποθηκεύουμε και επεξεργαζόμαστε προσωπικά σας δεδομένα, με σκοπό να μην χρειάζεται να τα συμπληρώνετε κάθε φορά και για κάθε ιστοσελίδα ή/και application από τα παραπάνω, στην οποία τυχόν  συνδεθείτε.

1.    Ποια είναι η ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα;

Υπεύθυνοι επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι οι εταιρείες: α) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (“ΟΤΕ”) β) «ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ – ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» με τον δ.τ. ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ (εφεξής «ΓΕΡΜΑΝΟΣ» που εδρεύει στον Άγιο Στέφανο Αττικής (23ο χλμ. Αθηνών – Λαμίας. ΤΚ 14565) με τηλέφωνο 210 800 6000 (εφεξής «οι Εταιρείες»).

2.  Με ποιον μπορείτε να επικοινωνείτε για θέματα που αφορούν την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων;

Για ενημέρωση σχετικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με την Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών στο 13888 ή την Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών στο 13818 ή ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο www.cosmote.gr/contact_us.

Για την άσκηση των δικαιωμάτων σας, όπως αυτά αναφέρονται στην παράγραφο 7 πιο κάτω, μπορείτε να στείλετε e-mail στο customerprivacy@cosmote.gr ή επιστολή στη διεύθυνση «Εξυπηρέτηση Πελατών COSMOTE, Λ. Κηφισίας 99, 15124, Μαρούσι» με θέμα «Άσκηση δικαιωμάτων προσωπικών δεδομένων» συνοδευόμενα από αντίγραφο της ταυτότητάς σας και αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό σύνδεσης του κινητού ή του σταθερού τηλεφώνου σας.

Για την εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά μαζί μας στο 210 800 6000 και για την  άσκηση των δικαιωμάτων σας μπορείτε να στείλετε e-mail στο customerprivacy@germanos.gr ή fax στο 2106373549 ή επιστολή στη διεύθυνση «Εξυπηρέτηση Πελατών Germanos, 23o χλ Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας 14565 Αθήνα» με θέμα «Άσκηση δικαιωμάτων προσωπικών δεδομένων» συνοδευόμενα από αντίγραφο της ταυτότητάς σας και αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό σύνδεσης του κινητού ή του σταθερού τηλεφώνου σας.

3.  Ποιες κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε και για ποιο σκοπό;

Επεξεργαζόμαστε προσωπικά σας δεδομένα με σκοπό την δημιουργία και χρήση του COSMOTE id σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ.1 περ. β’ του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (εφεξής ΓΚΠΔ) και συγκεκριμένα:

  • Δεδομένα που είναι απαραίτητα για την δημιουργία του COSMOTE id (π.χ. Email, Αριθμός κινητού, Ονοματεπώνυμο, κωδικός πρόσβασης, εναλλακτικό email ή/και κινητό).  
  • Δεδομένα που είναι απαραίτητα για τη  διασύνδεση των υπηρεσιών των εταιρειών ΟΤΕ με το COSMOTE id (π.χ. κωδικός συνδρομητή στου οποίου τα στοιχεία των συνδέσεων δίνεται πρόσβαση μέσω του My COSMOTE ή των σχετικών applications, π.χ. My COSMOTE APP).  
  • Επεξεργαζόμαστε προσωπικά σας δεδομένα με βάση την συγκατάθεσή σας (άρθρο 6 παρ. 1 περ. α΄του ΓΚΠΔ) και συγκεκριμένα:
  • Στοιχεία  διευθύνσεων που αποθηκεύετε (π.χ. οδός, αριθμός, Τ.Κ. Περιοχή Πόλη, Χώρα, Ονοματεπώνυμο, όροφος), με σκοπό να τα χρησιμοποιήσετε στα sites ή τα applications στα οποία συνδέεστε με τον COSMOTE id λογαριασμό σας.  
  • Στοιχεία πιστωτικών καρτών που αποθηκεύετε με σκοπό να τα χρησιμοποιήσετε στα sites ή τα applications στα οποία συνδέεστε με τον COSMOTE id λογαριασμό σας, προκειμένου να μην χρειάζεται η εκ νέου εισαγωγή της κάρτας για κάθε πληρωμή. Για καλύτερη προστασία των στοιχείων πιστωτικών καρτών και για την ασφάλεια των συναλλαγών, εφαρμόζεται διαδικασία ψευδωνυμοποίησης (tokenization) των αριθμών πιστωτικής κάρτας. Με τον τρόπο αυτό αποθηκεύεται από τον ΟΤΕ μόνο ένα ψευδώνυμο (token) και όχι ο πραγματικός αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας.  

 

4.  Ποιο είναι το χρονικό διάστημα που διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;

Τα προσωπικά δεδομένα που αναφέρονται παραπάνω στη παρ. 3 διατηρούνται για όσο χρονικό διάστημα είναι ενεργός ο λογαριασμός σας.

Στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας θεωρείται «pre-active» δηλαδή δεν έχετε ολοκληρώσει πλήρως την διαδικασία εγγραφής σας, τα δεδομένα σας διατηρούνται στα συστήματά μας για 90 ημέρες. Τα δεδομένα που καταγράφονται αν δεν έχετε ολοκληρώσει την εγγραφή σας είναι τα δεδομένα που είναι απαραίτητα για την δημιουργία του COSMOTE id (π.χ. Email, Αριθμός κινητού, Ονοματεπώνυμο, κωδικός πρόσβασης, εναλλακτικό email ή/και κινητό).

Έχετε την δυνατότητα να επανέρθετε και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας, ακολουθώντας τις οδηγίες που μπορείτε να δείτε στο «account.cosmote.gr» όταν θα εισάγετε τα στοιχεία εισόδου σας.

Σε περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι ανενεργός, δηλαδή εάν δεν έχετε προβεί σε είσοδο στον λογαριασμό σας τα τελευταία 2 χρόνια, πραγματοποιείται έλεγχος ύπαρξης εξαρτώμενων υπηρεσιών και, αν αυτός ο έλεγχος αποδειχθεί αρνητικός, τότε το COSMOTE id προχωρά σε αυτόματη διαγραφή του λογαριασμού και των αποθηκευμένων δεδομένων σας.

Εκτός της αυτόματης διαδικασίας διαγραφής, σε περίπτωση που επιθυμείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας μπορείτε είτε να καλέσετε στο 13888 και να αιτηθείτε τη διαγραφή του ή να μεταβείτε στην ιστοσελίδα «account.cosmote.gr» και, ειδικότερα, στην ενότητα «Ασφάλεια» και να επιλέξετε «Διαγραφή Χρήστη».  

Σε περίπτωση που διαγράψετε τον λογαριασμό σας, τα αποθηκευμένα δεδομένα σας διαγράφονται και αυτά αυτόματα.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να διαγράψετε από τον λογαριασμό σας το email σας ή/και το κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας σας, μπορείτε να μεταβείτε στην ιστοσελίδα: «account.cosmote.gr» και ειδικότερα στην ενότητα «Προσωπικά στοιχεία» και να προχωρήσετε σε διαγραφή του(ς) ώστε αυτά να μην εμφανίζονται σε κανένα από τα sites ή τα applications στα οποία συνδέεστε με τον COSMOTE id λογαριασμό σας.

Ομοίως, σε περίπτωση που επιθυμείτε να διαγράψετε τις καταχωρημένες στο COSMOTE id διευθύνσεις σας μπορείτε να μεταβείτε στην ιστοσελίδα: «account.cosmote.gr» και ειδικότερα στην ενότητα: «Διευθύνσεις» και να προχωρήσετε σε διαγραφή του(ς), ώστε αυτά να μην εμφανίζονται σε κανένα από τα sites ή τα applications στα οποία συνδέεστε με τον COSMOTE id λογαριασμό σας.

Τέλος, σε περίπτωση που επιθυμείτε να διαγράψετε τις καταχωρημένες στο COSMOTE id πιστωτικές/χρεωστικές σας κάρτες, μπορείτε να μεταβείτε στην ιστοσελίδα: «account.cosmote.gr» και ειδικότερα στην ενότητα: «Πληρωμές και Συνδρομές» και  να προχωρήσετε σε διαγραφή του(ς) ώστε αυτά να μην εμφανίζονται σε κανένα από τα sites ή τα applications στα οποία συνδέεστε με τον COSMOTE id λογαριασμό σας.

5.  Οι Εταιρίες θα επεξεργαστούν τα προσωπικά σας δεδομένα και για άλλους σκοπούς;

Τα δεδομένα που αποθηκεύονται στο COSMOTE id ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν και για άλλους σκοπούς πέρα από αυτούς που αναφέρονται παραπάνω στη παρ.3, όπως αυτοί περιγράφονται αναλυτικά στις «Ενημερώσεις αναφορικά με την Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων» (Πολιτική Προστασίας Δεδομένων) των επιμέρους sites και applications στα οποία συνδέεστε μέσω του COSMOTE id.

6.  Ποιοι είναι οι αποδέκτες και για ποιο σκοπό τους διαβιβάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα;

Αποδέκτες των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να είναι τρίτες εταιρίες με τις οποίες συνεργαζόμαστε για ανάπτυξη νέων λειτουργιών και τεχνική συντήρηση και συγκεκριμένα:

  • η εταιρεία Accenture A.E. η οποία εδρεύει στην Ελλάδα
  • η εταιρεία Cognity Ανώνυμη Εταιρία Ανάπτυξης, Υποστήριξης και Εμπορίας Προϊόντων Υλικού (Hardware), Λογισμικού (Software), Τηλεπικοινωνίας, Πολυμέσων, και Συναφών Ειδών και η Παροχή Σχετικών Υπηρεσιών η οποία εδρεύει στην Ελλάδα
  • η εταιρεία Technopolis S.A. η οποία εδρεύει στην Ελλάδα
  • η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε., που εδρεύει στην Ελλάδα και παρέχει την υπηρεσία tokenization για την ασφαλή αποθήκευση των πιστωτικών καρτών.
  • Η εταιρεία Desquared S.A η οποία εδρεύει στην Ελλάδα. Η διαβίβαση δεδομένων αφορά μόνο σε περιπτώσεις περαιτέρω τεχνικής υποστήριξης.

Στις περιπτώσεις αυτές οι τρίτες αυτές εταιρίες είναι εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό του ΟΤΕ και της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, δηλαδή συνεργάτες μας, οι οποίοι αναλαμβάνουν την εκτέλεση ενός συγκεκριμένου έργου ακολουθώντας τις οδηγίες μας και εφαρμόζοντας τις αυστηρές διαδικασίες του Ομίλου ΟΤΕ αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο ΟΤΕ και η ΓΕΡΜΑΝΟΣ εξακολουθούν να έχουν την ευθύνη αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για τους ανωτέρω σκοπούς από τους συνεργάτες μας πραγματοποιείται κυρίως εντός Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε). Σε περίπτωση που συνεργαστούμε με εταιρίες εκτός Ε.Ε, αυτές θα επεξεργαστούν τα δεδομένα σας, μόνο μετά από εντολή μας και σε περίπτωση που υπάρχει απόφαση επάρκειας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ή εάν συμφωνηθούν οι κατάλληλες ρήτρες που διασφαλίζουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

Πέραν των ανωτέρω αναφερόμενων εταιριών, oι Εταιρείες δεν επεξεργάζονται και δεν δημοσιοποιούν τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους με εξαίρεση τις περιπτώσεις που η κοινοποίηση /διαβίβαση τους επιβάλλεται από την ισχύουσα νομοθεσία.

7.  Ποια είναι τα δικαιώματα σας ως χρήστη της Υπηρεσίας, σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων;

Έχετε το δικαίωμα υποβολής αιτήματος στις Εταιρίες για:

Δικαίωμα πρόσβασης: Έχετε το δικαίωμα να λάβετε ενημέρωση σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα σας που επεξεργαζόμαστε (π.χ. τους σκοπούς της επεξεργασίας, τους τύπους δεδομένων, τους αποδέκτες στους οποίους κοινοποιούνται, το χρονικό διάστημα για το οποίο διατηρούνται) και να σας χορηγήσουμε αντίγραφα αυτών.

Επίσης, μπορείτε, πλέον, να λαμβάνετε την πλήρη λίστα των προσωπικών δεδομένων που επεξεργαζόμαστε, κατεβάζοντας το σχετικό αρχείο μέσω του account.cosmote.gr, καθώς και μέσω του My COSMOTE app.

Συγκεκριμένα, μέσα από το account.cosmote.gr και επιλέγοντας τη διαδρομή Ασφάλεια → Δεδομένα χρήστη → Λήψη αρχείου, ο χρήστης COSMOTE id μπορεί να κατεβάσει και να αποθηκεύσει το αρχείο με τα δεδομένα του σε μορφή pdf.

Δικαίωμα διόρθωσης: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διόρθωση των δεδομένων σας (π.χ. διόρθωση της διεύθυνσης, στοιχείων επικοινωνίας, αριθμού ταυτότητας).

Δικαίωμα διαγραφής: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων σε περίπτωση που αυτά δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τους σκοπούς για τους οποίους υποβλήθηκαν σε επεξεργασία ή σε περίπτωση που ανακαλέσατε τη συγκατάθεση με βάση την οποία τα συλλέξαμε και επεξεργαστήκαμε.

Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τον περιορισμό της επεξεργασίας για συγκεκριμένο σκοπό (π.χ. δεν θέλω να λαμβάνω ενημερώσεις στο email για λόγους marketing).

Δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων: Έχετε το δικαίωμα να λάβετε τα προσωπικά σας δεδομένα που έχετε παράσχει στην εταιρεία, σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο μορφότυπο που να έχει και αναγνώσιμη μορφή (π.χ. παραλαβή δεδομένων που υπάρχουν στο Cloud).

Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στις περιπτώσεις που δεν επιθυμείτε την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.

Οι Εταιρείες θα απαντήσουν δωρεάν στα αιτήματά σας χωρίς καθυστέρηση εντός ενός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ενδέχεται η προθεσμία αυτή να παραταθεί για δύο (2) μήνες εάν αυτό απαιτείται λόγω της πολυπλοκότητας του αιτήματός σας. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε για την εν λόγω παράταση και για τον λόγο της καθυστέρησης.
Εάν κρίνουμε ότι το αίτημά σας είναι προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε την καταβολή εύλογου τέλους για την ικανοποίησή του λαμβάνοντος υπόψη τα διοικητικά έξοδα για την εκτέλεσή του ή ακόμα και να αρνηθούμε να δώσουμε συνέχεια στο αίτημά σας.

Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι δεν ικανοποιήσαμε επαρκώς το αίτημά σας και θίγεται κατά οποιονδήποτε τρόπο η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία μέσω ειδικής διαδικτυακής πύλης στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Αθήνα, Λεωφόρος Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23 | τηλ: +30 210 6475600). Αναλυτικές οδηγίες υποβολής καταγγελίας παρέχονται στην ιστοσελίδα της Αρχής.

8.  Τι είδους μέτρα εφαρμόζονται για την προστασία των προσωπικών  σας δεδομένων;

Οι εταιρείες του Ομίλου ΟΤΕ λαμβάνουν κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια των δεδομένων και την προστασία τους από τυχαία ή αθέμιτη καταστροφή, τυχαία απώλεια, αλλοίωση, απαγορευμένη διάδοση ή πρόσβαση και κάθε άλλη μορφή αθέμιτης επεξεργασίας.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το θέμα αυτό μπορείτε να δείτε στη Γενική Ενημέρωση αναφορικά με την Προστασία των Προσωπικών σας Δεδομένων (General Data Privacy Notice).