Εγγραφή
Δημιούργησε το δικό σου λογαριασμό
Δημιούργησε το δικό σου λογαριασμό
Οι παρόντες όροι έχουν δημιουργηθεί από την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.» με τον δ.τ. «OTE ΑΕ» (ΑΦΜ 094019245, Δ.Ο.Υ. ΦΑΕ Αθηνών Αριθ. Γ.Ε.Μ.Η 1037501000), που εδρεύει στο Μαρούσι, Λ. Κηφισίας, 99 και την ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία «ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ – ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» με τον δ.τ. ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ (εφεξής «ΓΕΡΜΑΝΟΣ» που εδρεύει στον Άγιο Στέφανο Αττικής (23ο χλμ. Αθηνών – Λαμίας. ΤΚ 14565), με αριθμό καταχώρησης Γ.Ε.ΜΗ 000610801000, ΑΦΜ 094287975, Δ.Ο.Υ. ΦΑΕ Αθηνών, οι οποίες εφεξής θα αναφέρονται αντίστοιχα ως «ΟΤΕ», «ΓΕΡΜΑΝΟΣ» ή «Εταιρείες», οι οποίες διαχειρίζονται τον διαδικτυακό τόπο www.account.cosmote.gr.
Σκοπός των παρόντων όρων είναι η περιγραφή του τρόπου δημιουργίας των προσωπικών κωδικών (εφεξής «COSΜOTE id») , με τους οποίους o καταναλωτής θα μπορεί να έχει πρόσβαση σε όποιες από τις παρακάτω ιστοσελίδες ή/και εφαρμογές επιθυμεί ή/και δικαιούται («single sign on»).
Δικαίωμα δημιουργίας COSMOTE id έχουν ενήλικες με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα (εφεξής «Χρήστης» ή «Χρήστες») .
Για τη δημιουργία του COSMOTE id δεν απαιτείται να είναι κάποιος συνδρομητής ΟΤΕ ή COSMOTE.
Η δημιουργία COSMOTE id σύμφωνα με τους παρόντες όρους συνεπάγεται την ανεπιφύλακτη αποδοχή τους, τους οποίους οι χρήστες καλούνται να διαβάσουν προσεκτικά.
Οι Εταιρείες δικαιούνται να τροποποιούν οποτεδήποτε, χωρίς προειδοποίηση, τους παρόντες όρους ενημερώνοντας το κείμενο αυτό με κάθε τροποποίηση ή προσθήκη. Εφόσον η χρήση οποιασδήποτε ιστοσελίδας ή εφαρμογής υπηρεσίας του Ιστότοπου ρυθμίζεται από ξεχωριστούς όρους χρήσης, οι τελευταίοι θεωρούνται ως ένα σύνολο με τους παρόντες όρους, αλλά υπερισχύουν έναντι αυτών όπου ρυθμίζουν διαφορετικά αντίστοιχο θέμα.
1.Εγγραφή και δημιουργία COSMOTE id
O Χρήστης, προκειμένου να ενεργοποιήσει το COSMOTE id, πρέπει να δημιουργήσει τους κατάλληλους προσωπικούς του κωδικούς πρόσβασης (username και password), με τους οποίους έχει τη δυνατότητα πρόσβασης πέραν του account.cosmote.gr στις ακόλουθες ιστοσελίδες:
και στις ακόλουθες εφαρμογές( applications)
Για τη δημιουργία COSMOTE id o Χρήστης καταχωρεί τα στοιχεία του στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής (Email ή Αριθμός κινητού, Ονοματεπώνυμο, κωδικός πρόσβασης.
Στη συνέχεια ο Χρήστης λαμβάνει είτε ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει με τον σύνδεσμο (link) ενεργοποίηση, είτε SMS με μοναδικό κωδικό ταυτοποίησης («Οne Time Password/ OTP») στον αριθμό κινητής σύνδεσης που έχει δηλώσει και ακολουθώντας την αυτοματοποιημένη διαδικασία, ολοκληρώνει την εγγραφή του.
Οι Εγγεγραμμένοι Χρήστες έχουν την δυνατότητα να συνδέσουν τις υπηρεσίες των Εταιρειών με το COSMOTE id τους με την ολοκλήρωση της διαδικασίας ταυτοποίησης, όπως περιγράφεται παρακάτω στο παρόν, για την πρόσβαση σε αυτές μέσω του My COSMOTE (λογαριασμοί, ανάλυση κλήσεων, υπηρεσίες κλπ).
Με το COSMOTE id που δημιουργεί ο Χρήστης για την πρώτη του εγγραφή, μπορεί να έχει πρόσβαση σε όλες τις ανωτέρω ιστοσελίδες και εφαρμογές.
Ο Χρήστης μπορεί , εάν το επιθυμεί, να δημιουργήσει διαφορετικούς κωδικούς πρόσβασης, ήτοι πολλαπλά COSMOTE id, για την εγγραφή του σε κάθε διαφορετική ιστοσελίδα ή εφαρμογή (application) αντίστοιχα.
2. Σύνδεση υπηρεσιών με το COSMOTE id
Ο Χρήστης που είναι συνδρομητής ΟΤΕ ή COSMOTE (σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας ή τηλεόρασης), καταχωρεί τα στοιχεία μίας οποιασδήποτε ενεργής σύνδεσής του (κινητής ή σταθερής ή τηλεόρασης) στην αντίστοιχη φόρμα, ακολουθώντας τις οδηγίες και την αυτοματοποιημένη διαδικασία του COSMOTE id.
Α) Με την ολοκλήρωση της ταυτοποίησης ο Χρήστης αποκτά άμεσα πρόσβαση στις πληροφορίες που αντιστοιχούν σε όλες τις ενεργές συνδέσεις του σταθερής, κινητής τηλεφωνίας, τηλεόρασης κοκ, και σε όλες τις λειτουργικές ενότητες My COSMOTE (συνδέσεις, λογαριασμοί, ανάλυση κλήσεων κ.λπ.).
Με την επιλογή «Προσθήκη Σύνδεσης », ο Χρήστης μπορεί να προσθέσει επιπλέον υπηρεσίες και συνδέσεις, καταχωρώντας είτε τον αριθμό της σύνδεσης που επιθυμεί να προστεθεί είτε το ΑΦΜ του.
Στην περίπτωση που :
α) δεν εμφανίζονται όλες οι συνδέσεις-υπηρεσίες της Εταιρείας για την οποία έχει ταυτοποιηθεί,
β) θέλει με την ιδιότητα του νομίμου εκπροσώπου να προσθέσει στο δικό του προσωπικό COSMOTE id τα στοιχεία των συνδέσεων του νομικού προσώπου που εκπροσωπεί.
Για τον σκοπό αυτό, καταχωρεί είτε κάποια σύνδεση της εταιρείας είτε το ΑΦΜ αυτής, στα αντίστοιχα πεδία, δηλώνοντας ότι έχει ενημερώσει τους χρήστες για τη δυνατότητα λήψης ανάλυσης κλήσεων με πλήρη αναγραφή των ψηφίων των καλούμενων αριθμών. Η πρόσβαση στα στοιχεία των υπηρεσιών και συνδέσεων του νομικού προσώπου-συνδρομητή αίρεται μόλις η Εταιρεία ενημερωθεί από τον συνδρομητή -νομικό πρόσωπο για την αλλαγή εκπροσώπησής του.
Β) Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας σύνδεσης των υπηρεσιών ΟΤΕ απαιτείται εισαγωγή προσωπικού κωδικού ασφαλείας (PIN), που γνωστοποιείται από τήν Εταιρεία στον Χρήστη-συνδρομητή, με sms στο κινητό του τηλέφωνο που έχει δηλώσει, με σκοπό την επαλήθευση των λοιπών στοιχείων πρόσβασης, σε συνδυασμό με τα καταχωρημένα στις Εταιρείες στοιχεία του. Αν η αποστολή του PIN γίνει σε κινητό τηλέφωνο τρίτου παρόχου (και όχι της COSMOTE) τότε αποκτά πρόσβαση σε όλες τις ενότητες My COSMOTE εκτός από την ανάλυση κλήσεων. Για να αποκτήσει πρόσβαση στην ανάλυση κλήσεων των συνδέσεών του στήν Εταιρεία, θα πρέπει περαιτέρω να εισάγει νέο προσωπικό κωδικό ασφαλείας (PIN), που του γνωστοποιείται , με sms στη σύνδεση κινητής τηλεφωνίας COSMOTE.
3. Αποθήκευση και χρήση διευθύνσεων
Ο Χρήστης μπορεί να αποθηκεύσει τις ταχυδρομικές διευθύνσεις που επιθυμεί χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες της ενότητας «Διευθύνσεις» στην ιστοσελίδα account.cosmote.gr και στην συνέχεια να τις χρησιμοποιήσει στις ιστοσελίδες ή /και τις εφαρμογές που συνδέεται με το COSMOTE id του. Παράλληλα, αν επιλέξει να αποθηκεύσει μια νέα διεύθυνση ενώ χρησιμοποιεί κάποια από τις ιστοσελίδες ή /και εφαρμογές που είναι ήδη συνδεδεμένος με το COSMOTE id του αυτή θα αποθηκευτεί και στην ενότητα «Διευθύνσεις» της ιστοσελίδας account.cosmote.gr και θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις άλλες ιστοσελίδες ή/και εφαρμογές που συνδέεται με το COSMOTE id του. Στην ενότητα «Διευθύνσεις» στην ιστοσελίδα account.cosmote.gr ο Χρήστης μπορεί να επεξεργαστεί μια ή περισσότερες διευθύνσεις ή και να τις διαγράψει.
4. Αποθήκευση και χρήση πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών
Στην ενότητα «Πληρωμές και Συνδρομές» του ιστότοπου account.cosmote.gr ο Χρήστης μπορεί να αποθηκεύσει ένα token της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας του προκειμένου να μπορεί να τη χρησιμοποιεί για αγορές σε ιστοσελίδες ή εφαρμογές όπου συνδέεται με το COSMOTE id του.
Η αποθήκευση του token μίας πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας γίνεται σε οποιαδήποτε πληρωμή του Χρήστη και σε οποιαδήποτε από τις ανωτέρω ιστοσελίδες ή εφαρμογές εφόσον κατά την πληρωμή ο Χρήστης επιλέξει την αποθήκευση των στοιχείων της κάρτας. Στην περίπτωση αυτή τα στοιχεία της κάρτας εμφανίζονται και στο account.cosmote.gr αλλά και σε όλες τις ιστοσελίδες ή εφαρμογές που χρησιμοποιεί το ίδιο COSMOTE id o Χρήστης.
Εάν αποθηκευτούν περισσότερα του ενός token ο Χρήστης έχει τη δυνατότητα σε κάθε πληρωμή να επιλέξει τα στοιχεία της αντίστοιχης κάρτας μέσω της οποίας επιθυμεί να γίνει η συγκεκριμένη πληρωμή.
Η αποθήκευση γίνεται σε τραπεζικό περιβάλλον στο οποίο καταχωρούνται σε συγκεκριμένα πεδία της οθόνης:
- Ο Αριθμός κάρτας
- Ο Μήνας και έτος λήξης της
- Ο κωδικός CVC/2 ή CVV/2 της κάρτας
Η τράπεζα αφού ελέγχει την ορθότητα των στοιχείων εκδίδει ένα μοναδικό κωδικό για αυτή την κάρτα (token) το οποίο χρησιμοποιείται προκειμένου να μην χρειάζεται η εκ νέου εισαγωγή της κάρτας για κάθε πληρωμή.
Στο προφίλ του Χρήστη και συγκεκριμένα στην ενότητα «Πληρωμές και Συνδρομές» αποθηκεύονται:
1. Τα 4 τελευταία ψηφία της κάρτας
2. Ο μήνας και το έτος λήξης της
Ο Χρήστης μπορεί να διαγράψει τα αποθηκευμένα του tokens.
5. Αποθήκευση στοιχείων επικοινωνίας
Ο χρήστης στην ενότητα προσωπικά στοιχεία του account.cosmote.gr μπορεί να αποθηκεύσει email ή/και κινητά τηλέφωνα ώστε να δέχεται επικοινωνία, που σχετίζεται με τις υπηρεσίες που παρέχονται μέσω των ιστοσελίδων ή των εφαρμογών που συνδέονται με το COSMOTE id του. Στην ίδια ενότητα ο χρήστης μπορεί να διαγράψει κάποια ή όλα από τα ανωτέρω email ή κινητά.
6. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
]]>Αναφορικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων Εγγεγραμμένων / Ταυτοποιημένων Χρηστών , ισχύουν όσα αναγράφονται στην «Ενημέρωση αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων μέσω της δυνατότητας σύνδεσης COSMOTE ID (Data Privacy Notice) εδώ.
και στις ακόλουθες εφαρμογές(applications)
με τον ίδιο κωδικό μέσω της ευκολίας «single sign on». Κατά την σύνδεσή σας στις ανωτέρω ιστοσελίδες ή/και applications με χρήση του COSMOTE id, αποθηκεύουμε και επεξεργαζόμαστε προσωπικά σας δεδομένα, με σκοπό να μην χρειάζεται να τα συμπληρώνετε κάθε φορά και για κάθε ιστοσελίδα ή/και application από τα παραπάνω, στην οποία τυχόν συνδεθείτε.
1. Ποια είναι η ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα;
Υπεύθυνοι επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι οι εταιρείες: α) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (“ΟΤΕ”) β) «ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ – ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» με τον δ.τ. ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ (εφεξής «ΓΕΡΜΑΝΟΣ» που εδρεύει στον Άγιο Στέφανο Αττικής (23ο χλμ. Αθηνών – Λαμίας. ΤΚ 14565) με τηλέφωνο 210 800 6000 (εφεξής «οι Εταιρείες»).
2. Με ποιον μπορείτε να επικοινωνείτε για θέματα που αφορούν την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων;
Για ενημέρωση σχετικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με την Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών στο 13888 ή την Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών στο 13818 ή ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο www.cosmote.gr/contact_us.
Για την άσκηση των δικαιωμάτων σας, όπως αυτά αναφέρονται στην παράγραφο 7 πιο κάτω, μπορείτε να στείλετε e-mail στο customerprivacy@cosmote.gr ή επιστολή στη διεύθυνση «Εξυπηρέτηση Πελατών COSMOTE, Λ. Κηφισίας 99, 15124, Μαρούσι» με θέμα «Άσκηση δικαιωμάτων προσωπικών δεδομένων» συνοδευόμενα από αντίγραφο της ταυτότητάς σας και αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό σύνδεσης του κινητού ή του σταθερού τηλεφώνου σας.
Για την εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά μαζί μας στο 210 800 6000 και για την άσκηση των δικαιωμάτων σας μπορείτε να στείλετε e-mail στο customerprivacy@germanos.gr ή fax στο 2106373549 ή επιστολή στη διεύθυνση «Εξυπηρέτηση Πελατών Germanos, 23o χλ Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας 14565 Αθήνα» με θέμα «Άσκηση δικαιωμάτων προσωπικών δεδομένων» συνοδευόμενα από αντίγραφο της ταυτότητάς σας και αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό σύνδεσης του κινητού ή του σταθερού τηλεφώνου σας.
3. Ποιες κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε και για ποιο σκοπό;
Επεξεργαζόμαστε προσωπικά σας δεδομένα με σκοπό την δημιουργία και χρήση του COSMOTE id σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ.1 περ. β’ του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (εφεξής ΓΚΠΔ) και συγκεκριμένα:
4. Ποιο είναι το χρονικό διάστημα που διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;
Τα προσωπικά δεδομένα που αναφέρονται παραπάνω στη παρ. 3 διατηρούνται για όσο χρονικό διάστημα είναι ενεργός ο λογαριασμός σας.
Στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας θεωρείται «pre-active» δηλαδή δεν έχετε ολοκληρώσει πλήρως την διαδικασία εγγραφής σας, τα δεδομένα σας διατηρούνται στα συστήματά μας για 90 ημέρες. Τα δεδομένα που καταγράφονται αν δεν έχετε ολοκληρώσει την εγγραφή σας είναι τα δεδομένα που είναι απαραίτητα για την δημιουργία του COSMOTE id (π.χ. Email, Αριθμός κινητού, Ονοματεπώνυμο, κωδικός πρόσβασης, εναλλακτικό email ή/και κινητό).
Έχετε την δυνατότητα να επανέρθετε και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας, ακολουθώντας τις οδηγίες που μπορείτε να δείτε στο «account.cosmote.gr» όταν θα εισάγετε τα στοιχεία εισόδου σας.
Σε περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι ανενεργός, δηλαδή εάν δεν έχετε προβεί σε είσοδο στον λογαριασμό σας τα τελευταία 2 χρόνια, πραγματοποιείται έλεγχος ύπαρξης εξαρτώμενων υπηρεσιών και, αν αυτός ο έλεγχος αποδειχθεί αρνητικός, τότε το COSMOTE id προχωρά σε αυτόματη διαγραφή του λογαριασμού και των αποθηκευμένων δεδομένων σας.
Εκτός της αυτόματης διαδικασίας διαγραφής, σε περίπτωση που επιθυμείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας μπορείτε είτε να καλέσετε στο 13888 και να αιτηθείτε τη διαγραφή του ή να μεταβείτε στην ιστοσελίδα «account.cosmote.gr» και, ειδικότερα, στην ενότητα «Ασφάλεια» και να επιλέξετε «Διαγραφή Χρήστη».
Σε περίπτωση που διαγράψετε τον λογαριασμό σας, τα αποθηκευμένα δεδομένα σας διαγράφονται και αυτά αυτόματα.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να διαγράψετε από τον λογαριασμό σας το email σας ή/και το κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας σας, μπορείτε να μεταβείτε στην ιστοσελίδα: «account.cosmote.gr» και ειδικότερα στην ενότητα «Προσωπικά στοιχεία» και να προχωρήσετε σε διαγραφή του(ς) ώστε αυτά να μην εμφανίζονται σε κανένα από τα sites ή τα applications στα οποία συνδέεστε με τον COSMOTE id λογαριασμό σας.
Ομοίως, σε περίπτωση που επιθυμείτε να διαγράψετε τις καταχωρημένες στο COSMOTE id διευθύνσεις σας μπορείτε να μεταβείτε στην ιστοσελίδα: «account.cosmote.gr» και ειδικότερα στην ενότητα: «Διευθύνσεις» και να προχωρήσετε σε διαγραφή του(ς), ώστε αυτά να μην εμφανίζονται σε κανένα από τα sites ή τα applications στα οποία συνδέεστε με τον COSMOTE id λογαριασμό σας.
Τέλος, σε περίπτωση που επιθυμείτε να διαγράψετε τις καταχωρημένες στο COSMOTE id πιστωτικές/χρεωστικές σας κάρτες, μπορείτε να μεταβείτε στην ιστοσελίδα: «account.cosmote.gr» και ειδικότερα στην ενότητα: «Πληρωμές και Συνδρομές» και να προχωρήσετε σε διαγραφή του(ς) ώστε αυτά να μην εμφανίζονται σε κανένα από τα sites ή τα applications στα οποία συνδέεστε με τον COSMOTE id λογαριασμό σας.
5. Οι Εταιρίες θα επεξεργαστούν τα προσωπικά σας δεδομένα και για άλλους σκοπούς;
Τα δεδομένα που αποθηκεύονται στο COSMOTE id ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν και για άλλους σκοπούς πέρα από αυτούς που αναφέρονται παραπάνω στη παρ.3, όπως αυτοί περιγράφονται αναλυτικά στις «Ενημερώσεις αναφορικά με την Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων» (Πολιτική Προστασίας Δεδομένων) των επιμέρους sites και applications στα οποία συνδέεστε μέσω του COSMOTE id.
6. Ποιοι είναι οι αποδέκτες και για ποιο σκοπό τους διαβιβάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα;
Αποδέκτες των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να είναι τρίτες εταιρίες με τις οποίες συνεργαζόμαστε για ανάπτυξη νέων λειτουργιών και τεχνική συντήρηση και συγκεκριμένα:
Στις περιπτώσεις αυτές οι τρίτες αυτές εταιρίες είναι εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό του ΟΤΕ και της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, δηλαδή συνεργάτες μας, οι οποίοι αναλαμβάνουν την εκτέλεση ενός συγκεκριμένου έργου ακολουθώντας τις οδηγίες μας και εφαρμόζοντας τις αυστηρές διαδικασίες του Ομίλου ΟΤΕ αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο ΟΤΕ και η ΓΕΡΜΑΝΟΣ εξακολουθούν να έχουν την ευθύνη αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.
Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για τους ανωτέρω σκοπούς από τους συνεργάτες μας πραγματοποιείται κυρίως εντός Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε). Σε περίπτωση που συνεργαστούμε με εταιρίες εκτός Ε.Ε, αυτές θα επεξεργαστούν τα δεδομένα σας, μόνο μετά από εντολή μας και σε περίπτωση που υπάρχει απόφαση επάρκειας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ή εάν συμφωνηθούν οι κατάλληλες ρήτρες που διασφαλίζουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.
Πέραν των ανωτέρω αναφερόμενων εταιριών, oι Εταιρείες δεν επεξεργάζονται και δεν δημοσιοποιούν τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους με εξαίρεση τις περιπτώσεις που η κοινοποίηση /διαβίβαση τους επιβάλλεται από την ισχύουσα νομοθεσία.
7. Ποια είναι τα δικαιώματα σας ως χρήστη της Υπηρεσίας, σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων;
Έχετε το δικαίωμα υποβολής αιτήματος στις Εταιρίες για:
Δικαίωμα πρόσβασης: Έχετε το δικαίωμα να λάβετε ενημέρωση σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα σας που επεξεργαζόμαστε (π.χ. τους σκοπούς της επεξεργασίας, τους τύπους δεδομένων, τους αποδέκτες στους οποίους κοινοποιούνται, το χρονικό διάστημα για το οποίο διατηρούνται) και να σας χορηγήσουμε αντίγραφα αυτών.
Επίσης, μπορείτε, πλέον, να λαμβάνετε την πλήρη λίστα των προσωπικών δεδομένων που επεξεργαζόμαστε, κατεβάζοντας το σχετικό αρχείο μέσω του account.cosmote.gr, καθώς και μέσω του My COSMOTE app.
Συγκεκριμένα, μέσα από το account.cosmote.gr και επιλέγοντας τη διαδρομή Ασφάλεια → Δεδομένα χρήστη → Λήψη αρχείου, ο χρήστης COSMOTE id μπορεί να κατεβάσει και να αποθηκεύσει το αρχείο με τα δεδομένα του σε μορφή pdf.
Δικαίωμα διόρθωσης: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διόρθωση των δεδομένων σας (π.χ. διόρθωση της διεύθυνσης, στοιχείων επικοινωνίας, αριθμού ταυτότητας).
Δικαίωμα διαγραφής: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων σε περίπτωση που αυτά δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τους σκοπούς για τους οποίους υποβλήθηκαν σε επεξεργασία ή σε περίπτωση που ανακαλέσατε τη συγκατάθεση με βάση την οποία τα συλλέξαμε και επεξεργαστήκαμε.
Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τον περιορισμό της επεξεργασίας για συγκεκριμένο σκοπό (π.χ. δεν θέλω να λαμβάνω ενημερώσεις στο email για λόγους marketing).
Δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων: Έχετε το δικαίωμα να λάβετε τα προσωπικά σας δεδομένα που έχετε παράσχει στην εταιρεία, σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο μορφότυπο που να έχει και αναγνώσιμη μορφή (π.χ. παραλαβή δεδομένων που υπάρχουν στο Cloud).
Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στις περιπτώσεις που δεν επιθυμείτε την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.
Οι Εταιρείες θα απαντήσουν δωρεάν στα αιτήματά σας χωρίς καθυστέρηση εντός ενός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ενδέχεται η προθεσμία αυτή να παραταθεί για δύο (2) μήνες εάν αυτό απαιτείται λόγω της πολυπλοκότητας του αιτήματός σας. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε για την εν λόγω παράταση και για τον λόγο της καθυστέρησης.
Εάν κρίνουμε ότι το αίτημά σας είναι προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε την καταβολή εύλογου τέλους για την ικανοποίησή του λαμβάνοντος υπόψη τα διοικητικά έξοδα για την εκτέλεσή του ή ακόμα και να αρνηθούμε να δώσουμε συνέχεια στο αίτημά σας.
Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι δεν ικανοποιήσαμε επαρκώς το αίτημά σας και θίγεται κατά οποιονδήποτε τρόπο η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία μέσω ειδικής διαδικτυακής πύλης στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Αθήνα, Λεωφόρος Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23 | τηλ: +30 210 6475600). Αναλυτικές οδηγίες υποβολής καταγγελίας παρέχονται στην ιστοσελίδα της Αρχής.
8. Τι είδους μέτρα εφαρμόζονται για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων;
Οι εταιρείες του Ομίλου ΟΤΕ λαμβάνουν κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια των δεδομένων και την προστασία τους από τυχαία ή αθέμιτη καταστροφή, τυχαία απώλεια, αλλοίωση, απαγορευμένη διάδοση ή πρόσβαση και κάθε άλλη μορφή αθέμιτης επεξεργασίας.
Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το θέμα αυτό μπορείτε να δείτε στη Γενική Ενημέρωση αναφορικά με την Προστασία των Προσωπικών σας Δεδομένων (General Data Privacy Notice).
]]>